PDA

View Full Version : Figures B.A.T. By ooten


ooten
12-14-2010, 06:17 PM
As soon as i seen the new poc duke i knew those huge guns on that pack didnt belong to him and that hasbro had supplied these to us for use with the bats. so as soon as i got the duke i started painting and heres what i got.

devildawg
12-14-2010, 06:18 PM
sweet.

ooten
12-14-2010, 06:21 PM
Also my "authentic battle damaged bat" i know theres a bunch out there alot better than mine but i got the hoh bat for 5.99 at marshalls and had to do it.

Steelgrave
12-14-2010, 06:21 PM
I have to waste $8 on a shitty Duke to get those guns???


I already wasted $5 on Dr. Rex to get the claws. lol

ooten
12-14-2010, 06:23 PM
Both of these i done sum dry brushing with tamaya paints. And of course sum cutting and gluing on the BD.

ooten
12-14-2010, 06:25 PM
I have to waste $8 on a shitty Duke to get those guns???


I already wasted $5 on Dr. Rex to get the claws. lol

That duke has alot of potential. Im working on a custom from that one to. Its the best Duke head sculpt ive seen IMO.

wertdog91
12-14-2010, 06:49 PM
That duke has alot of potential. Im working on a custom from that one to. Its the best Duke head sculpt ive seen IMO.

I agree that duke head is gonna be my default duke. Best sculpt yet

the odinson
12-14-2010, 07:19 PM
excellent work on the battle damaging.

D00MTR0N
12-14-2010, 07:55 PM
awesome use of parts

Unclassified
12-14-2010, 08:05 PM
nice

ooten
12-14-2010, 08:45 PM
thanks guys

SIC DETH
12-15-2010, 07:23 AM
Perfect use of those cannons and sweet battle damage!!!

lkoldstone
12-15-2010, 08:49 AM
I have to waste $8 on a shitty Duke to get those guns???


I already wasted $5 on Dr. Rex to get the claws. lol


Don't waste it. I'm gonna get it for 2 figures I'm making. The pack is going to my laser-viper (with a few extra mods), and the figure body's gonna be my rendition of Rock-n-Roll v2. The head I still gotta figure what I'm gonna do with it, but that'll come to me at some point.

BTW, like how you made the pack a BAT-PAC. Looks good how you have it.

Storm
12-15-2010, 09:14 AM
Cool update of B.A.T.s I realy like them

ooten
12-15-2010, 11:51 AM
Don't waste it. I'm gonna get it for 2 figures I'm making. The pack is going to my laser-viper (with a few extra mods), and the figure body's gonna be my rendition of Rock-n-Roll v2. The head I still gotta figure what I'm gonna do with it, but that'll come to me at some point.

BTW, like how you made the pack a BAT-PAC. Looks good how you have it.

I'd like to see the Rock n Roll when u finish it. I dont have one because i wasnt impressed with the 25th one and the v2 was always my favorite anyway.
I actually bought two of the dukes so ill have another pack to do as i please. The one duke is goin to be a custom which if it turns out it will be my default duke when not using the jungle duke. The other duke will be available for custom work so maybe ill steal your idea for a RnR.